O firmie

 

PMFactory istnieje od roku 2008. Od samego początku specjalizujemy w diagnostyce samochodowej , zajmujemy się także dystrybucją elektroniki. W naszej pracy duży nacisk kładziemy na wysoką jakość obsługi klienta i terminowość wysyłek,przy zachowaniu racjonalnych cen.

 

Dane do korespondencji:

PMfactory Pokwap Paweł

Ul. Leśna 38/19

32-310 Jaroszowiec

NIP:637-196-47-64


miejsce wysyłania i odbioru towaru

Jaroszowiec Kolejowa 9

 

Realizacja zamówień:

e-mail: pawel@pmfactory.pl

 

Informacje techniczne:

e-mail: pomoc@pmfactory.com.pl

 
__________________________________________________________________________________________________
 

Dane do przelewów:

PMfactory Pokwap Paweł

Millennium Bank 761160 2202 0000 0001 3504 0314

 SWIFT: BIGBPLPW

 

 _________________________________________________________________________________________________
 

Gwarancja

 

Gwarancja i Reklamacje:

1.Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, a także niewłaściwej zawartości paczek. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie PMFACTORY objęte są gwarancją. Informacja o okresie, na jaki udzielona jest gwarancja umieszczona jest przy opisie produktu.

2.Każdy sprzedawany produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany. Wszystkie transakcje są ewidencjonowane.

3.Firma PMFACTORY gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie urządzenia zakupionego w sklepie PMFACTORY , pod warunkiem użytkowania go zgodnie z instrukcją obsługi. Wady fizyczne urządzenia ujawnione w okresie trwania gwarancji, z wyłączeniem przypadków opisanych poniżej, będą usuwane na koszt firmy PMFACTORY.
4. Gwarancji nie podlegają:

•uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania klienta.

•uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub transportu urządzenia

•uszkodzenia i problemy powstałe w wyniku zabrudzenia sprzętu,zalania itd.

5.Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia plomby, nr seryjnych,próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody firmy PMFACTORY

6.Jeżeli reklamowane urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji, firma PMFACTORY oczekuje na wpłatę za przesyłkę zwrotną,po wcześniejszym kontakcie poprzez e-mail.

7.Okres naprawy może trwać do 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do serwisu PMFACTORY. Okres naprawy może się wydłużyć gdy firma PMFACTORY będzie musiała skorzystać ze specjalistycznego serwisu producenta.
Firma PMFACTORY dołoży wszelkich starań by okres naprawy trwał jak najkrócej.

8.W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany na taki sam produkt wolny od wad w wyniku braku określonego modelu w asortymencie, PMFACTORY zastrzega sobie możliwość wymiany wadliwego urządzenia na inny model o porównywalnych (wg uzasadnionego uznania) właściwościach. W przypadku braku w asortymencie takiego produktu, firma PMFACTORY za zgodą Użytkownika może dokonać wymiany na lepszy we właściwościach model,za dokonaniem dopłaty różnicy w cenie.

9.Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy PMFACTORY zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w PMFACTORY. Firma PMFACTORY nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające zużytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad.

10.Nieodebranie sprzętu po 60 dniach od przewidywanej daty wykonania naprawy,potraktuje się jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony. Nieodebrany sprzęt przechodzi na własność PMFACTORY w celu pokrycia kosztów naprawy i magazynowania.

11. Dokładamy starań, aby informacje zawarte na stronach i były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Zamieszczone wizerunki mają za zadanie przybliżyć wygląd oferowanych produktów i mogą różnić się w szczegółach od oryginałów.

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku zauważenia błędów na stronie, prosimy o powiadomienie nas


12. Oprogramowanie na dołączonej płycie CD jest darmowym dodatkiem do zakupionych u nas interfejsów i nie stanowi części oferty. Znajdują się tam materiały naszego autorstwa oraz programy darmowe na licencji GNU GPL. Nasza firma nie akceptuje żadnych reklamacji związanych z jakością, ilością bądź funkcjonalnością tego oprogramowania.

Procedura reklamacyjna wygląda następująco:

1.Klient wysyła reklamowany towar na własny koszt w przesyłce (paczce pocztowej -Poczta Polska) ekonomicznej. W przypadku zasadności reklamacji, PMFACTORY zwraca za przesyłkę towaru do naprawy. Prosimy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu przesyłki - za uszkodzenia powstałe podczas transportu PMFACTORY nie odpowiada.

2.PMFACTORY nie przyjmuje przesyłek za pobraniem - wszelkie tego typu przesyłki nie będą odbierane.

3.PMFACTORY przyjmuje reklamację do rozpatrzenia i rozpoczyna proces naprawczy(max 14 dni roboczych).

4.Naprawione bądź nowe urządzenie zostanie wysłane do klienta na koszt PMFACTORY w przesyłce (paczce) ekonomicznej przez Pocztę Polską. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Klienta, na niego spada odpowiedzialność za odebranie przesyłki: kolejna wysyłka może odbyć się tylko po przedpłacie kosztów kolejnej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procesu reklamacyjnego, prosimy o kontakt .


___________________________________________________________________________________________________


Dostawa

 

Koszty transportu Pocztą Polską niezależnie od wagi:

-wpłata na konto (przedpłata): 11 zł

 

Kurier UPS Polska / K-ex - dostawa w 1 dzień roboczy –niezależnie odwagi (oprócz sobót)*:

-wpłata na konto (przedpłata): 20,00 zł

-za pobraniem (płatne przy odbiorze): 23,00 zł

 

W dniu przekazania towaru spedytorowi klient powiadamiany jest o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej. W razie,gdy stan paczki przy odbiorze wzbudza wątpliwości prosimy nie wahać się  i spisać protokół w obecności kuriera - jest on podstawą do roszczeń reklamacyjnych.

(*)Podawane czasy dostaw są czasami typowymi dla poszczególnych spedytorów. PMFACTORY nie ma wpływu na opóźnienia w doręczaniu przesyłek oraz przesyłki zagubione w transporcie,odpowiedzialność za terminowość przesyłek spoczywa na wybranym spedytorze. Jednocześnie rekomendujemy skorzystanie z wysyłki kurierem UPS Polska/K-ex , który skuteczniej trzyma się terminów dostaw, a przesyłki niezawodnie docierają do Klientów.

 
_______________________________________________________________________________________________________


Płatność

 

Towary zamówione PMFACTORY dostarcza na terenie całej Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub firmy kurierskiej UPS Polska lub K-EX ,wykorzystując formy płatności:

-z góry na konto bankowe (przedpłata , księgowana każdego dnia o 10 rano )  

-przy odbiorze za towar oraz przesyłkę (pobranie)

-Płacę z Allegro (księgowane każdego dnia o 10 rano ) 

 
______________________________________________________________________________________________________


Faktura

 

Paragony/ Faktury VAT:

Klienci indywidualni:Firma PMFACTORY jest zarejestrowana jako sprzedaż wysyłkowa, taka forma prawna umożliwia sprzedaż bez ewidencjonowania za pomocą paragonów. Oczywiście na życzenie możemy wystawić także fakturę VAT osobie prywatnej, która nie podała numeru NIP.

Firmy: Jeśli klientem jest firmą, na życzenie wystawiamy fakturę VAT.



_____________________________________________________________________________________________________
 

Regulamin

 

Jak kupować:

Proces składania zamówień w naszym sklepie jest niezwykle prosty. Poniżej skrócony opis jego przebiegu.

Wystarczy zakupić pożądane produkty za pomocą KUP TERAZ (wszystkie produkty wysyłane są w ramach jednej paczki).Następnie należy wybrać sposób płatności. Wszystkie zamawiane produkty będą wysłanew ciągu jednego dnia roboczego (maksymalnie trzech dni roboczych).


__________________________________________________________________________________________________
 



Realizacja zamówień i formy płatności:

Proces realizacji zamówień został stworzony z myślą o tym,by był jak najbardziej przejrzysty. Wygląda następująco: Po wybraniu przez klienta opcji KUP TERAZ zamówienie wpływa do naszego systemu i oczekuje na informacje o sposobie płatności: - wpłata na konto - za pobraniem Po otrzymaniu informacji, iż klient dokona konto, zamówienie oczekuje na wpłatę pieniędzy.
Brak lub błędna nazwa użytkownika  w tytule przelewu może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia
.

 Po otrzymaniu pieniędzy zamówienie zostaje zrealizowane. W momencie, gdy klient decyduje się na opcje za pobraniem,obsługa firmy natychmiast wysyła towar. W dniu wysłania przesyłki(paczki) klient otrzymuje informacje o wysłaniu towaru.Terminy wysyłki zamówień: Towar wystawiony na aukcjach jest zawsze dostępny na magazynie. W przypadku, gdy wybrana forma płatności to przedpłata,wysyłka następuje po za księgowaniu należności na naszym koncie.

 

Zwroty towaru: Zgodnie z ustawą z dnia 2marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r.Nr 2 poz. 271 z poź. zm.) w okresie 10dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających   z  przepisów dotyczących zawierania  umów na  odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

 
____________________________________________________________________________________________________


Procedura zwrotu jest następująca:

1.Do każdego zwrotu prośmy od dokładny opis  oraz dane kontaktowe.

2.Towar należy odesłać na adres korespondencyjny firmy PMFACTORY.

3.Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu.

4.Klient wysyła zwracany towar na własny koszt, umieszczając wewnątrz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
wg ustawy :

Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz.U.00.22.27)

klient ma na to 10 dni


5.Do przesyłki należy załączyć oryginał świadectwa zakupu (faktura VATjeśli była wystawiona) oraz oryginał gwarancji pisemnej(jeżeli takowabyła wydana).
nasze plomby traktowane są tak samo jak karty gwarancyjne

6. Jeśli zwracany towar był tylko częścią zamówienia,które figuruje na przesłanym świadectwie zakupu PMFACTORY koryguje ten dokument i wysyła go na własny koszt listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej.

7.Obsługa sklepu sprawdza, czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu (patrz pierwszy akapit tego działu).

8.PMFACTORY zastrzega sobie prawo donaliczenia opłat manipulacyjnych wprzypadku, gdy przesłany towar niekwalifikował się do zwrotu.

9.Jeśli wszystkie warunki niezbędne dopozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione, PMFACTORY przelewa kwotę, będącą równowartością zwracanego towaru, na wskazane przez klienta konto.

10.W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego towaru, PMFACTORY zawsze kontaktuje się z Klientem przed podjęciem jakichkolwiek decyzji.

11.Jeśli towar nie spełnia warunków pozwalających na zwrot,PMFACTORY oczekuje na wpłatę za przesyłkę zwrotną.
 
_______________________________________________________________________________________________________

Ochrona prywatności:

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufnei w żadnym wypadku ani w żadnej formienie będą ujawniane osobom trzecimani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. "Oochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo dowglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania ozaprzestaniu ich wykorzystywania. W razie jakichkolwiek nie jasności bądź pytań prosimy o kontakt.
Dokonując zakupu na aukcji wyrażasz zgodę na otrzymywanie emalii reklamowych.









Realizacja zamówień i wysłka

eliza@pmfactory.pl

tel: +48 795 689 380
(pon - pt 9:00 - 15:00 )

gg 39398702



Pomoc techniczna

pomoc@pmfactory.pl

+48 793 388 860
(pon - pt 11:00 - 16:00)

gg 39398702
pokwap_pawel


UWAGA !!! Wysyłka w 24h po potwierdzeniu adresu lub po wpłacie

Koszt wysyłki zawsze jeden nie zależnie od ilości kupionych przedmiotów

Średni czas dostawy dla:
przesyłki kurierskiej    1-2 dni
list polecony priorytet 2-3 dni
list polecony eko         5-9 dni
paczka pobraniowa      5-10 dni

Odbiór osobisty w  Jaroszowcu tylko po ustaleniu dostępności towaru


przelewy :
62 1160 2202 0000 0001 5542 8414


pobrania :
76 1160 2202 0000 0001 3504 0314

(Bank Millennium S.A.)



SWIFT: BIGBPLPW


Przed zakupem zapoznaj sie ze strona o mnie!